TADDY BLOG

5 disaini nippi eduka välimeedia kampaania loomiseks

Välimeedia kampaania on kui visuaalne jutustus. Kui lood eduka kampaania võib välimeedia, nii digitaalne kui ka analoog, muuta linna visuaalset maastiku. Efektiivne välimeedia reklaam püüab vaataja pilgu ja jätab püsiva mulje, mis süübib mällu pikaks ajaks peale sinu reklaamist möödumist.

Kui sa lood oma välimeedia reklaami, siis pea meeles VIITE peaasjalikku disaini trikki, mis aitavad sul luua efektiivse välimeedia reklaami:

1. Lihtsuses peitub võlu

Vähem on rohkem. Välimeedia reklaam peaks olema konkreetne ja koheselt olulisele fokuseeritud. Ideaalis peaks disain fokuseerima ühele kindlale ideele ja koosnema KOLMEST peamisest elemendist:

  • Hoolikalt valitud graafika või foto
  • Lühike ja ainulaadne reklaamtekst mis tõstab esile sinu toote, teenuse või ettevõtte
  • Sinu ettevõtte nimi, logo ja kontakt info

Taddy TIP: Inimene suudab lühimällu talletada keskmiselt 7 asja mida ta esimesena näeb. Seetõttu on oluline meeles pidada 7-me reeglit. Proovi piirata reklaamtekst maksimaalselt 7 sõnaga ja et sinu reklaami on võimalik lugeda ning mõista vähem kui 7 sekundiga.

2. Näita, ära ütle

Reklaami tarbijal on lihtsam samastuda reklaamidega, mis näitavad toodet või teenust, mida reklaamitakse. Kasuta esilekutsuvaid ja paeluvaid kujundeid (graafikat või pilte), et jääda tarbijale paremini meelde ning kutsuda esile reklaami korduvat meenumist. Kui su reklaami graafiline sisu on tekstipõhine, siis mängi fondi suuruse, stiili ja värviga, et jätta positiivne ja püsiv mulje.

3. Kasuta kontrastseid värve

Eredad, küllastatud värvid töötavad välimeedias paremini kui madala kontrastusega värvid. Kõrge kontrastiga värvide kasutamine tõstab oluliselt loetavust ka suurematel kaugustel. Pea meeles, et erinevad värvid toovad inimestes esile erinevaid mõtteid ja emotsioone. Seetõttu on oluline valida õige ja sobiv värvi kombinatsioon, mis toetab sinu reklaamitavat toodet või teenust.

Taddy TIP: Pildil on näidatud erinevad värvikombinatsioonid, mis on väga hästi nähtavad. Kombinatsioonid on reastatud nii, et number 1 on kõige paremini nähtav.

Allikas: https://www.bluelinemedia.com/artwork-tips

4. Suurem on parem

Suured ja paksud tekstid muudavad reklaami tarbijale lihtsamini mõistetavaks ja loetavamaks. Suured tekstid mitte ainult ei aita kaasa lugemise lihtsusele, vaid annavad ka sõnumile “jõudu”.

5. Kasuta loetavaid fonte

Kasuta fonte mida on lihtne lugeda erinevatelt kaugustelt. Fondid, mis on “õhukesed” või keeruliste “kurvidega”  on tihti raskesti loetavad. Et veel võimendada teksti lugemise ja mõistmise lihtsust, veendu, et tähtede, sõnade ja ridade vahel on piisavalt suured vahed.

Taddy TIP: Suurte ja väikeste tähtede kasutamine on reeglina lihtsamini loetav kui kogu teksti SUURTE TÄHTEDEGA kirjutamine.

Allikas: https://www.matrixmediaservices.com/5-tips-successful-outdoor-advertising/

Kui see oli kasulik, siis jaga teistelegi! Aitäh sulle!