TADDY BLOG

Turundusjuhi tööriist

 

Tänapäeval peab olema ettevõte paindlik ja valmis kiirelt end turundama ning võtma arvesse, et kampaania peab ka atraktiivne olema.

Reklaamikampaania ülesehitamine koosneb väga paljudest aspektidest. Alustada tuleb esiteks tootest või teenusest, mida on soov turundada – ja see on vaid algus. Kõik sõltub ka sellest, kui kiirelt on vaja reklaamikampaaniat koostada.

Paraku osutub suureks probleemiks juba õigete reklaamkanalite leidmine – ei ole ühist platvormi või keskkonda, kus oleks võimalik näha erinevate reklaamikandjate pakkumisi, asukohti ja hindu. Pakkujate otsimisega kaotate palju väärtuslikku aega.

Tänu TADDYle on selline võimalus lõpuks olemas. See on turundusjuhi jaoks lihtsaim, mugavaim ja kiireim keskkond, mis lahendab reklaami kampaaniate loomisega seonduvaid takistusi.

Selleks oleme jälginud reklaamiturgu, analüüsinud ning leidnud kohad, kus meie platvorm oleks vajalik ettevõtmise edendamiseks. Esialgu leiad TADDY keskkonnast välimeedia pindu ning saad neid mugavalt sorteerida, et oma reklaamikampaania kokku panna. Jooksvalt hakkab platvormile ilmuma ka teisi klassikalisi meediumeid: ajakirjad, ajalehed, raadio ning ka uue aja meediumeid nagu internetiturundus ja videoturundus.

Eesmärk on teha turunduse planeerimine võimalikult mugavaks, et oleks võimalik hoida kokku aega, mida peaks panustama reklaami loovtöösse. Seeläbi aitame ettevõtetel jõuda paremini oma klientideni.

TADDY platvormilt leiate ka erinevate reklaamifirmade viimase hetke pakkumisi, et viia läbi välkkampaania turu kõige soodsama hinnaga. Meie missioon on luua keskkond, mis hakkab iseennast haldama, viies ostjad ja reklaamikanalid otse kokku, muutes nende koostöö sujuvaks ja kiireks ning seeläbi tõsta ka reklaamide kvaliteeti.